אטרקציות לילדים באירועים

בוודאי שמתם לב שבאירועים כמו בריתות וחתונות, בחלק מהמקרים ישנן אטרקציות אשר מיועדות לילדים. מכיוון שהם משתעממים מהר, כדאי להתחשב גם בהם מהלך אירועים כמו חתונות ובריתות ולמצוא דרכים מהנות להעביר להם את הזמן. ישנם מפעילים שונים לאירועים  אז רגע לפני שאתם בוחרים את הפעילות לאירוע –  לנו יש כמה טיפים למענכם.

אטרקציות שלא מיועדות אך ורק לילדים

כאשר מדובר בהזמנת אטרקציות לאירועים קטנים או גדולים, אפשר לתפוס 2 ציפורים במכה אחת. כלומר להזמין אטרקציות שמיועדות לכולם ולא רק לילדים:

בלונים –  אמן בלונים אשר יוצר כובעי בלונים או בלונים בצורת חיות יכולה להוסיף המון צבע לאירוע. בלונים מצלמים נהדר. גם בחתונות מדובר באטרקציה נהדרת שכן היא הופכת גם את הרחבה ליותר צבעונית ושמחה.

קוסם –  ילדים תמיד נהנים מקסמים. אם למשל מדובר בחתונה שנערכת אחר הצהרים בגן אירועים, אפשר להזמין סדנה קסמים. כמו כן, קוסמים רבים הם גם להטוטנים ולכן במקרה כזה אפשר להזמין סדנת להטוטנות. איך בדיוק קוסם יכול להתאים למבוגרים? הוא יכול להנעים את זמנם של האורחים בשעת קבלת הפנים ע"י ביצוע קסמי קלוז-אפ.

מתנפחים

זוהי תמיד אופציה נהדרת שיכולה להעסיק את הילדים ולספק להם הנאה גדולה באירוע. כמובן שאטרקציה זו תתאים יותר לאירועי אחר הצהרים ולא לאירועים אשר מתרחשים בלילה. כדאי לבצע השוואות מחיר בין כמה שיותר ספקים בנושא.

קינוחים

אוכל היא אטרקציה בפני עצמה. שערות סבתא ושוקולדים תמיד יהוו אטרקציה נהדרת לכל אירוע. למעשה הילדים מחכים יותר מכל לשלב הקינוחים בכל אירוע ולכן לא כדאי לוותר על כך. אם למשל מדובר בחתונה ואתם רוצים שהאירוע יזרום ולא ייעצר בשלב זה, הגישו את הקינוחים ליד הרחבה. כך גם המסיבה תמשיך וכך הילדים יזכו ליהנות מהקינוחים. כמו כן, כאשר מדובר בחגים, כדאי להתאים את הקינוחים אבל להיות קצת יותר יצירתיים. אל תסתפקו בסופגניות רגילות בחנוכה אלא הזמינו משודרגות.

כדאי לדעת

 כדי שהזמנת האטרקציות לאירועים תהיה מוצלחת, כדאי לעשות את הדברים הבאים:

ייעוץ –  להתייעץ עם ההורים ועם הילדים לגבי סוגי אטרקציות במיוחד אם מדובר באירוע ראשון בסדר גודל כזה.

ביטוח –  לדאוג שמפעיל האטרקציה הוא בעל ביטח צד ג' כמו גם שישנו ביטוח במקום עצמו. כמו כן, חשוב להזמין אך ורק מקום שיש לו רישיון מתאים.

התאמה בין האטרקציה לכמות הילדים –  חשוב מאוד לדאוג שהאטרקציות יהיו מותאמות לכמות הילדים ולכן יש לנסות לקבל נתון כמה שיותר מדויק על כמות הילדים שיגיעו לאירוע. קחו בחשבון שכמות וסוג האירוע משפיעה במקרים רבים על המחיר.

    נגישות