עיצוב מסיבת הברית

לידה היא חוויה מרגשת ומיוחדת במינה, אין בכך ספק. לאחר חודשים ארוכים של ציפייה שבמהלכם בחנתם קטלוגים וחנויות לרהיטי תינוקות, ולאחר שבחרתם טפט לחדר הילדים ועגלה שתתאים גם לילד הראשון וגם לילדים שיבואו אחריו, אתם עומדים להרחיב את התא המשפחתי הקטן שלכם. כאשר מדובר בבן ההתרגשות גדולה מאוד גם משום שכבר לאחר שבוע תקיפו עצמכם בחברים ובבני משפחה לקיום טקס ברית המילה. תכנון האירוע הזה מצליח לעורר חששות בקרב הורים רבים, לא רק משום שמדובר בחוויה מיוחדת ביותר, אלא גם משום שהזמן העומד לרשותכם לצורך התכנון אינו רב, ועוד יותר מכך – כאשר מדובר בברית קשה לצפות מראש את תאריך האירוע המדויק. אז איך בכל זאת אפשר להתכונן לאירוע מבעוד מועד, ואיך אפשר לעצב את האירוע המרגש בצורה הטובה ביותר?

עיצוב וקונספט

תכנון העיצוב שלכם יכול להתבצע מראש. למשל, אם אתם יודעים שבאירוע שלכם תרצו להציב במרכזי השולחן זר בלונים גדול בעיצוב של מוצצים או של חיות, ישנם מגוון בלונים לברית שיוכלו להתאים לאירוע, בין אם מדובר על ברית או על בריתה. תוכלו לעצב את האולם בשלל עיצובים שונים, אבל בלונים הם פתרון אידאלי. יש לכך כמה סיבות, החל מעלויות אטרקטיביות יותר ממרבית החלופות האחרות, אבל עוד יותר מכך, בלונים חגיגיים תורמים המון לאווירת הפסטיבל ולשמחה הרבה, שהרי אין סמל נפלא יותר לילדות מאשר בלונים. ילדיהם של החברים ושל בני המשפחה גם ישמחו לקחת איתם מזכרת קטנה מהאירוע שלכם, ולצאת עם הבלונים הצבעוניים מהאולם בסוף האירוע. גם תמונות האירוע יהיו מיוחדות וצבעוניות, כאשר ברקע החיוכים והחיבוקים המשפחתיות יופיעו בלונים בשלל צבעים ועיצובים. להצלחת התמונות ולהפקת האלבום המרשים והססגוני אתם זקוקים לשירותיו של צלם לברית שהוא מקצועי ואיכותי, אבל אל תשכחו לדאוג גם לתפאורה.

מה הסגנון שלכם?

האירוע כולו צריך לשקף את הסגנון האישי שלכם, וככל שהמגע שלכם יורגש בו כך ירגישו כולם את החגיגה הפרטית שלכם ואת השמחה הרבה על לידתו של יורש העצר. זהו יתרון נוסף שיש לבלונים לברית. מגוון העיצובים והדגמים הוא רחב מאוד, כך שאתם יכולים לבחור בכל כיוון שמתאים לכם. תוכלו לבחור בלונים בצורות של חיות, של פרחים ואפילו של דמויות מוכרות יותר מסרטי דיסני. תוכלו גם לבחור בצורות פשוטות יותר ובצבעים מלהיבים יותר, תוכלו להציב זר בלונים גדול במרכז כל שולחן או להצמיד בלון לכל כיסא, ואם תרצו תוכלו גם לעצב קשת בלונים גדולה דרכה יעברו האורחים בכניסה לאולם. כל זאת תוך התמקדות בצבעים המועדפים עליכם ותוך התאמה לסטייל שלכם. שימו לב שאת כל הפרטים הללו אתם יכולים לתכנן מראש, הרבה לפני הלידה, וככל שתקדימו לעשות זאת תבטיחו לעצמכם ראש שקט בתקופה שהיא הלחוצה והמרגשת ביותר.

    נגישות