משלוח בלונים ליום הולדת

יום הולדת זו הזדמנות מצוינת לשלוח לאדם יקר זר בלונים יפהפה. מתלבטים איפה הכי כדאי?

התקשרו למיליון בלונים 072-3340-701 ולא תצטערו!


כשמתחיל להתקרב תאריך יום הולדתו של אדם יקר לכם, אתם לעתים נכנסים ללחץ: מה תוכלו להביא לו השנה? איך תחדשו ותרגשו? איך תפתיעו? הרי כנראה קניתם כבר את כל המתנות האפשריות, הפתעתם בכל מיני דרכים משונות, וממילא המטרה העיקרית היא רק להעלות חיוך. משלוח בלונים ליום הולדת הוא פתרון מושלם עבורכם, והוא שלבטח ישמח את היקרים לכם בכל לבם. בין אם אתם מחפשים מתנה לגבר או אישה, ילד או סבתא, משלוח בלונים ליום הולדת זו האפשרות המוצלחת ביותר עבורכם. בין שלל האופציות המוצעות לכם, מגוון הצבעים, שפע הכתובים והצורות ואפשרויות הגדלים, תוכלו לבחור את הזר האידיאלי עבורכם ולדאוג שאת המשלוח הזה, האדם היקר לכם לעולם לא ישכח.  


למה לבחור בבלונים?

משלוחי בלונים הפכו להיות יותר פופולריים בתקופה האחרונה, בעיקר כי בלונים זו הבחירה הכי מפתיעה ומיוחדת שתוכלו לעשות כמשלוח ליום הולדת: בלונים לא נובלים כמו משלוחי פרחים, והם בוודאי לא מלאים בצבעי מאכל וסוכר כמו זרים מתוקים. בלונים יחזיקו מעמד למשך שעות וימים רבים, והם ימשיכו לשמח ולהאיר את יומו של המקבל גם עוד זמן רב. כמו כן, משלוח בלונים הוא המשלוח המקורי ביותר שאפשר להעלות על הדעת, ואתם יכולים להיות בטוחים שגם מקבלי המשלוח יחשבו כך. הצוות המקצועי שלנו במליון בלונים ישמח לקבל את שיחתכם ולעזור לכם לבחור את הזר המתאים לכם ביותר , ובמחיר אטרקטיבי. 


משלוח בלונים ליום הולדת במגוון עצובים

אנו מתגאים במגוון רחב של אפשרויות למשלוחים מקסימים לחגיגת יום הולדת, ומאמינים שאין אדם שלא ישמח לקבל זר מפתיע כזה לכבוד יום הולדתו. זרי הבלונים שלנו תמיד צבעוניים ומושקעים ואנו מקפידים שגם השולח וגם המקבל ירגישו שקיבלו את השירות הטוב ביותר.

אצלנו תוכלו למצוא זרי בלונים:

  • במגוון נרחב של צבעים, כולל שילובי צבעים לפי בחירתכם
  • זרים בכל הגדלים, כל אדם לפי רצונותיו
  • יצירת צורות שונות
  • הדפסים שונים, שילובי בלונים, בלונים בצורת לב ועוד
  • מחירים אטרקטיביים שיתאימו לכל אחד


זר בלונים בהפתעה

אצלנו ניתן לשלוח זרי בלונים לאדם אהוב כדי להפתיע אותו בביתו או במקום העבודה. אתם תצרו אתנו קשר, ואנו נבנה לכם את הזר הרצוי. הזרים שלנו מתאימים ליום הולדת ובר מצווה, לחגיגת קידום בעבודה, לחתונה, ללידה ולכל אירוע באשר הוא. את זרי הבלונים ניתן לבחור מתוך המבחר הרחב שלנו, או לתת לנו הנחיות ואנחנו נבנה זר מיוחד בשבילכם. הצוות שלנו זמין תמיד לשוחח אתכם ולייעץ על גדלים של זרים, צבעי הבלונים, שילובים מיוחדים ועוד.

רוצים להשקיע בחבריכם ובני משפחתכם עם הפתעה מקורית? צרו קשר אתנו בטלפון 072-3340-701 ונשמח לעזור לכם לבחור את המשלוח המושלם ליום הולדת! 

    נגישות