בלונים לאירועי בר המצווה

 בעת שחוגגים אירוע, אחת המטרות היא להעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת ולהכתיר את האירוע כסיפור הצלחה. על מנת להכתיר אירוע כהצלחה, חשוב לעמוד בכמה פרמטרים חשובים, כאשר אחד מהם הוא העיצוב. כיום, באירועים פרטיים ועסקיים כאחד, מושקעת מחשבה ויצירתיות רבה בעיצוב המתחם בו נערך האירוע. לצד העיצובים הגרנדיוזים והעלויות הרבות המתלוות לעיצוב המתחמים, תשמחו לגלות כי ישנם אירועים בהם אפשר לעצב את המתחם ואת האירוע בכללותו בפשטות ובמחיר נוח. כאשר מדובר על אירועי בר המצווה, בהם חוגגים את המעבר מילדות לבגרות, ניתן לקשט כל מתחם – פתוח או סגור, באמצעות הבלונים. אילו סוגי בלונים קיימים, איך מקשטים ומה כדאי לקחת בחשבון?

טרם מקשטים, היכן חוגגים?

החלטתם לקשט את אירוע בר המצווה באמצעות בלונים? מצוין! טרם אתם בוחרים את הקו העיצובי ואת הבלונים שיקשטו את האירוע, נסו לאפיין את החגיגה שלכם. אירועי בר המצווה נחגגים כיום בפורמטים שונים. חלק מהאירועים נחגגים תחת כיפת השמיים וחלק מהאירועים נחגגים באולמות אירועים. בחיפושכם אחר מקום לבר מצווה בשרון לדוגמא, תגלו כי עומדות בפניכם אפשרויות רבות. ישנה חשיבות לאופי הקישוט במתחמים סגורים או מתחמים פתוחים. המתחמים הסגורים מטבעם תחומים ואינטימים יותר, כך שסביר ותצטרכו פחות בלונים לקישוט מאשר בחלל הפתוח. אירועי בר המצווה הנערכים בפארקים לדוגמא, מאופיינים בשטח גדול מאד, כך שעל מנת ליצור אפקט עיצובי ומרשים, סביר כי תצטרכו כמות גדולה יותר של בלונים לקישוט. לכן, טרם אתם עומלים על מלאכת הקישוט, ביחרו לכם את הלוקיישן המועדף לחגיגה.

איך מקשטים באמצעות בלונים?

החלטתם לערוך את אירוע בר המצווה באיזור השרון? מתרגשים ולא יכולים לחכות כבר להתחיל לקשט? עכשיו הגיע הזמן לגלות איך מקשטים. ראשית, תוכלו להסתייע בחברות חיצוניות המתמחות בקישוט בבלונים. בעת שפונים למקצועניים, תהיו בטוחים כי תתקבל תוצאה מרשימה שתעניק נופח עיצובי יוצא דופן. בלונים לאירוע בר מצווה בשרון תוכלו למצוא בקלות, תוך שתוכלו לזכות בראש שקט שמלאכת עיצוב בר המצווה של ילדכם מופקדת בידיהם של הטובים ביותר.

באשר לקישוטים עם בלונים, תשמחו לגלות כי עומדות בפניכם אפשרויות רבות. ראשית, ישנם הבלונים הסטנדרטים, איתם ניתן לקשט באמצעות יצירת שרשרת שתתחום את חלל האירוע. הבלונים הצבעוניים מעניקים אפקט שמח, חגיגי ומרשים בקלות, מהירות ובמחיר נוח מאד. לצד הבלונים הפשוטים, עומדים לרשותכם גם בלוני ההליום. בעת שתבחרו לקשט באמצעות בלוני הליום, הרי שתוכלו להשתמש בהם קצת מעבר לפאן הקישוטי.

טקס מרגש עם בלוני ההליום

החלטתם לקשט באמצעות בלוני ההליום? תוכלו לערוך בעזרתם טקס מרגש של ברכות לילד החוגג. בסוף האירוע, רגע לפני שהחגיגה נגמרת, ניתן לחלק לכל אורח בלון. בשלב זה הילדים יברכו את ילד בר המצווה, ועם הברכה האחרונה יניפו כל האורחים את הבלונים לשמיים. מדובר על מעגל ברכות מרגש היוצר אפקט ייחודי ושונה. באופן זה, הבלונים מקפלים בתוכם גם אפקט קישוטי וגם אטרקציה של ממש בתוך החגיגה.

    נגישות