בלונים, ליצירת אפקט ה-wow ברגעים הגדולים של החיים

בלונים מצליחים ליצור תפאורה מדהימה ובמחיר סביר ברגעים הגדולים של החיים. חברות המספקות קישוטי בלונים מתמקדות בחוויית הלקוחות ומבטיחות שכול לקוח יישאר עם חיוך על הפנים בתום החגיגה.

להחיות את נושא המסיבה שלכם

אף אחד לא מערער על חשיבותו של הכיבוד שיוגש באירוע ואי אפשר לזלזל בשירותים המקצועיים שמציעה חברת קייטרינג לאירועים + מגשי אירוח מיוחדים, אבל גם לקישוט יש מקום נכבד בהעלאת מצב הרוח של המשתתפים במסיבה. 

פסלים מבלונים – עם מגוון הצורות שלהם, כמו קשתות, עמודים, קישוטים מרכזיים, תפאורה ועוד – יכולים להפיח רוח חיים בנושא המסיבה שלכם. קישוטי בלונים מוסיפים לאירוע את גורם ה-wow הנוסף הזה שמסוגל להרשים את האורחים עד כדי כך שלא יפסיקו לדבר על זה! 

הבלונים הם חומר שממנו ניתן לעצב כמעט כל צורה ודמות, החל מבנות ים ועד לכדורי כדורסל.

למצוא את הנושא לאירוע שלכם

התייעצו עם הספק כדי לקבל מושג על עיצובי הבלונים שניתן להתאים למגוון של נושאים. הנה כמה דוגמאות לנושאים שניתן לקשט בעזרת בלונים:

  • קזינו בסגנון וגאס
  • ארץ הממתקים
  • הוליווד
  • חיות בטבע
  • דמויות דיסני – מיקי מאוס ומיני מאוס
  • חלליות ואסטרונאוטים
  • אווירה טרופית
  • ספורט (כדורגל, כדורסל ועוד)
  • יצורים החיים במעמקי הים

התאמה אישית של עיצובי הבלונים

ניתן להתאים את עיצובי הבלונים לצבעי המותג או הנושא של האירוע שלכם. בנוסף, ניתן להתאים את הבלונים לתנאי מזג אוויר חיצוניים או לתלות זרי בלוים מחלונות, מעקות מדרגות, עמודים, קורות, גדרות, עצים וכל דבר אחר שניתן לחבר אליו את עיצובי הבלונים בצורה מאובטחת.

בלונים – האם הם מתכלים?

בלונים נתפסים כקישוטים כיפיים ובלתי מזיקים. אבל הם הופכים לפסולת קטלנית ברגע שהם משתחררים לאוויר ונשכחים. זיהום פלסטיק הוא אחד האתגרים הסביבתיים הגדולים ביותר של ימינו.

בלונים המיוצרים מלטקס גומי, עשויים מפולימר טבעי הנשמר לאורך תהליכי הייצור. בלון לטקס מתכלה בערך באותו קצב כמו שמתכלים העלים של עצי האלון בתנאי קרקע טבעיים. בדיקות מדעיות הראו שבלוני לטקס מתכלים ביולוגית, כאשר 90% מהם מתכלים בתוך שנתיים.

ניתן להשיג היום בלונים המיוצרים באופן שממזער את ההשפעה הסביבתית שלהם על הסביבה. ייצור בלונים מתוך אחריות חברתית, היא חלק חשוב מהמחויבות לבניית עתיד בר קיימא.

בלונים – מרוממים את מצב הרוח

התרגשות – בלונים והצבעוניות המהממת שלהם תופשים את תשומת הלב של כולם ויוצרים סביבם אווירה של התרגשות תוססת. כשהבלונים משייטים להם באוויר או כשהם חלק מעיצוב יפהפה, הם יכולים למשוך את תשומת לבם של הצעירים והמבוגרים ללא שום מאמץ.

שמחה – כל אירוע מתעורר לחיים מיידית כאשר הוא מקושט בבלונים יפיפיים. יצירת שמחה והעלאת חיוכים על פני המשתתפים, הם הגורם בגינו כדאי לבחור בתפאורה המעוצבת מבלונים.

בלונים מסמלים אהבה, אסירות תודה, שמחה והתלהבות, ומזריקים רגשות חיוביים לליבותיהם של המשתתפים באירוע.

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר הולי בייגל >> 

 

    נגישות