האיכות החדשה של בלונים לבת מצווה

האיכות החדשה של בלונים לבת מצווה

בלונים יוצרים בכל אחד מאיתנו אסוציאציות שונות. לרוב מדובר בזיכרונות ילדות ממסיבות ימי הולדת, בהם ראינו בלונים רבים תלויים על הקירות ומחוברים בשרשרת, מפינה לפינה. לעיתים עסקנו בעצמנו בהכנת בלונים לאירוע – אם בניפוח בלונים (משימה מפחידה לעיתים, בעיקר ל"בלונופובים" שבינינו, זאת על אף העובדה שבלונים מאיכות סבירה ומעלה אינם נוטים להתפוצץ בעת הניפוח).

בשנים האחרונות, עברו הבלונים "מתיחת פנים" והם אינם משמשים אך ורק לאירועי ימי הולדת ביתיים וקטנים; בימינו, תכלו למצוא בלונים גם באירועים גדולים ו"רשמיים" יותר, אף מחוץ לכותלי הבית: בלונים לחתונה, בלונים לבת מצווה, בלונים לבריתות, לכנסים לאירועים חברה ואף בלונים המותאמים להפגנות, לעצרות, לתהלוכות ועוד כיוצא בזה.

בלונים לבת מצווה

בלונים לבת מצווה ישמשו לצביעת האירוע בצבעים משמחים, שונים ואחרים וכפי שהתרגלנו אליו. בלונים לבת מצווה יוכלו להגיע מודפסים עם שם כלת האירוע, בתוספת מילים ומשפטים שונים, בהתאם לרצון הלקוח. ניתן להציב בלונים כבר החל מאזור החניה לגן / אולם האירועים וכך להביא לכניסה הדרגתית של האורחים לאירוע, החל מהיציאה מהרכב. ניתן גם להכין בלונים עבור רגעי היציאה מן האירוע – בלוני "תודה" שיותירו באורחים רושם מעולה לזמן רב.

הפרחת בלונים האירועים

ניתן להשתמש בבלונים גם להפרחתם. בלונים מנופחים בהליום ניתן לקשור לצרור ולשחרר לאוויר העולם ברגע מסוים. לדוגמא, באירועי חתונה ניתן לחלק לאורחים בלוני הליום מיוחדים, אותם הם ישחררו בעת שהחתן שובר את הכוס – כמה מרגש. תגובות האורחים והתלהבותם למראה הבלונים המרחפים לשכבותיה הגבוהות של האטמוספרה עושים את שלהם.

בלונים לבת מצווה, בלונים לברית או לבריתה, חתונות, אירועי קידום בעבודה, אירועי פרישה, חתונת ברונזה, חתונת זהב, חתונת כסף, מסיבה גירושין, מסיבה אירוסין ומה לא – עבור כל אירוע ניתן להתאים בלונים עם הדפסה וצבעים מתאימים, ליצירת אווירה מיוחדת ובלתי נשכחת. בלונים עם הליום הנמצאים על כל שולחן באירוע, ידוע להוסיף שמחה, צבע ותנועה.

כאמור – הכניסה לאולם האירוע אינה חייבת להיות על תקן כניסה סטנדרטית, רגילה ומשעממת; עיצוב מיוחדת של כניסת בלונים תוסיף חדווה וחן שאין למצוא בכל מקום על פני הפלנטה.

אמן בלונים ידע לעצב בלונים באותיות, על-פי שמות בעלי השמחה (בר המצווה, בת המצווה, כלה, חתן ועוד), ולהציבם במקום נראה לעין, ליצירת ייחודיות. כך כולם יזכרו עבור מי חוגגים.

הקרם דה-לה קרם של האירוע

דבר נוסף שאפשר לעשות עם בלונים באירועים, שמזמן הפך מקובל ומרענן בעלם החתונות: רשת המכילה בלונים מנופחים רבים התלויה בתקרת העולם – תיפתח ברגע הנכון, כאשר פוצחים בריקודים ו"ייקראו" לכל הבאים להגיע לרחבה ו"להביא אותה" בריקוד. לא קל לתאר את אווירת ההתלהבות והשמחה שאפקט כזה יוצר – תוך סחיפת האורחים לתוך טראנס לא ברר ואינסופי של אקסטאזה וריקוד של הנשמה.

    נגישות