הפרחת בלונים בחופה

הפרחת בלונים בחופה

מחפשים אטרקציה מרגשת באמת, אבל שתהיה בעלות מינימלית? הפרחת בלונים בחופה תהפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת!

חייגו למיליון בלונים 072-3340-701 ונשמח להגיע אליכם.

אין זה סוד שהאירועים של היום הם לא האירועים של פעם. הטכנולוגיה אמנם הפכה את עולם האירועים להרבה יותר ססגוני ומרהיב, אבל מה עם הריגוש? במיוחד כשמדובר בחתונה, מגלים הזוגות שלרגש את האורחים שלהם תהיה עבורם משימה לא קלה. גם כי האורחים כבר ראו את הכל וגם כי כל האטרקציות הגדולות והנדירות עולה כסף רב. אז מה עושים? הולכים על בטוח – הפרחת בלונים בחופה!


הפרחת בלונים בחופה עושים רק עם מיליון בלונים!

הפרחת בלונים בחופה היא אחת האטרקציות הבודדות שלא רק נגישה מבחינת המחיר, אלא חשוב מכך: היא לא מפסיקה לרגש בכל פעם מחדש. ולא משנה אם מדובר בחתונה גדולה עם מאות מוזמנים, או שמדובר בחתונה קטנה בחצר הבית – הפרחת בלונים בחופה היא תמיד הצלחה! אנו מציעים לכם שירותי הפרחת בלונים בשלל סוגים, במחירים הכי אטרקטיביים שיש!


הפרחת זרי בלונים

הדרך הראשונה שאנו מציעים לכם להפריח את הבלונים בחופה היא באמצעות זרי בלונים. הבלונים יוצבו בכמה נקודות באולם וימתינו לרגע הנכון, ובאמצעות איש צוות שלנו, הם יופרחו לשמיים. בדרך כלל זה יקרה מיד לאחר טקס החופה, אך אפשר לעשות זאת גם במהלך ריקוד ה"סלואו" של החתן והכלה – מאות בלוני ההליום יצבעו את השמיים בלבן או בכל צבע שתבחרו.


הפרחת בלונים על ידי הקהל

הפרחת בלונים בחופה יכולה להתבצע גם באמצעות האורחים. זוגות רבים מעדיפים את הדרך הזו על פני אחרות, משום שהיא מעניקה לאורחים הזדמנות להיות חלק ממשהו גדול ומרגש. בתחילת החופה יקבל כל אורח מאיתנו בלון הליום עם חוט, ובסיומה, כשהאורחים יקבלו סימון בעת שבירת הכוס, מאות הבלונים יופרחו לשמיים תוך שהם הופכים את הרגע המיוחד הזה לקסום עוד יותר.


הפרחת בלונים באמצעות רשת ענקית

אפשרות נוספת ולא פחות מקסימה, היא הפרחת בלונים בחופה מתוך רשת. מדובר ברשת גדולה שבדרך כלל מוצבת מאחורי החופה, ובה מאות בלוני הליום בצבעים ובצורות שהזמנתם. עם שבירת הכוס, איש הצוות שלנו יפתח את הרשת, וכל הבלונים יופרחו לשמים בבת אחת. אין ספק שזהו מראה אדיר ועוצר נשימה ומי שעוד לא עשה זאת – חייב לנסות!


הפרחת בלונים בצורת מפל

אצלנו תוכלו להזמין גם הפרחת בלונים בחופה באמצעות מפל. זוהי למעשה רשת גם כן, עם מאות בלונים המוצבת בתקרה – מעל רחבת הריקודים או אזור החופה. ברגע המתאים, אנו נשחרר את הבלונים כך שהם יפלו ארצה, תוך שהם מכסים את הרצפה ומגיעים לידיהם של האורחים הנרגשים.


הפרחת בלונים עם מיליון בלונים תבטיח לכם ריגוש בלתי נשכח, ובלי הוצאות מיותרות. חייגו עוד היום ל 072-3340-701
, אנו כאן לשירותכם!

    נגישות