יום הולדת בלונים

יום הולדת בלונים

מחפשים דרך להפתיע את יקיריכם ביום ההולדת? מעוניינים לעצב את המסיבה הפרטית שלכם, או לעזור לחבר קרוב לארגן את שלו? אנו במיליון בלונים דואגים לכם!

התקשרו לטל' 072-3340-701 ואנו נתפור עבורכם את העסקה המושלמת!


בין אם יום ההולדת הוא שלכם ובין אם לאו, קיימות אפשרויות רבות לביצוע מושלם של יום הולדת בלונים:

  • זרים – בלוני הליום, בלונים רגילים, בלונים גדולים או קטנים, בלונים בצורת לב, בלונים עם הדפסים ועוד.
  • קישוטי בלונים ליום הולדת באירוע קטן, עם מספר מועט של משתתפים.
  • קישוטי בלונים ליום הולדת באירוע גדול יותר – מסיבה המכילה מספר רב של מוזמנים.

 מגוון האפשרויות שלנו נותן מענה רחב ללקוחות המחפשים שדרוג מקורי למסיבת יום הולדת באמצעות עיצוב וקישוט בלונים. כך, כל לקוח יוכל לבחור את ארגון האירוע הטוב ביותר עבורו, והמתאים ליום ההולדת אותו הוא רוצה לשדרג.


צוות מקצועי ומסור

הצוות של מיליון בלונים הוא מיומן ומקצועי, אשר מתייחס לכל אירוע כיחיד ומיוחד. אנו מציעים את הקישוט העשיר, המקורי והאיכותי ביותר, וכל שנשאר הוא להתאים אותו לאופי השמחה ולמתחם האירוע – בין אם מדובר במקום גדול ובין אם מדובר במקום קטן. לא תאמינו מה אפשר לעשות מחדר אחד, ובתוך זמן קצר להפוך אותו לתמונה קסומה מהאגדות. תוכלו כמובן להשפיע על עיצוב המקום, ולהביע בפני המעצבים שלנו את רצונותיכם. אנו נמלא כל בקשה, ונענה על כל הדרישות שלכם. במקרים רבים, קורה לא פעם, שמארגני האירוע יודעים בדיוק מה לבור לעיצוב יום ההולדת, ולכן הם ירצו לעצב הכל מא' עד ת'. הצוות שלנו יסייע לכם בכל עיצוב שתבחרו, ויהפוך את התמונה שבדמיונכם למציאות.


יום הולדת בלונים – אילו סוגי בלונים יש ליום הולדת?

המגוון הרחב של הבלונים הקיימים אצלנו מאפשר הרכבת קישוטים מורכבים, וכן עיצובי בלונים מפתיעים, מקוריים ומרעננים. השילוב בין מגוון זה לצוות המקצועי והמסור שלנו, מוליד קישוטים ועיצובים מיוחדים, איכותיים וכמובן מרהיבים ביופיים. כך אנו מעצבים לימי הולדת את הזרים המרשימים ביותר, את עיצובי הבלונים ואת סידורי הבלונים בצורות הכי מקוריות ויפות שיש.


רוצים יום הולדת בלונים ברמה אחרת? להכיר עיצובים שעוד לא ראיתם בשום מקום? חייגו אלינו במיליון בלונים- 072-3340-701, ואנו נהפוך חלום למציאות!

    נגישות