סידור בלונים לברית

סידור בלונים לברית

עורכים לרך הנולד ברית, ומחפשים סידור בלונים לאירוע? "מיליון בלונים" יעשו עבורכם את העבודה, בהקשבה, מקצועיות ואהבה!

התקשרו עכשיו 072-3340-701

בשעה טובה בן חדש הצטרף לחיק המשפחה. מזל טוב! ההתרגשות בשיאה וההכנות לקראת טקס המילה בעיצומן. ההתלבטויות הן רבות – מוהל או רופא? טקס מצומצם או אירוע גדול? והכי חשוב – איזה שם לבחור? כל כך הרבה בחירות שצריך לעשות, והזמן קצוב וצריך למהר… מזל שיש מי שדואג לכם, ובכל הקשור לתפאורה ושדרוג האווירה באירוע – עושה הכל מא' עד ת'.


סידור בלונים לברית – משדרגים את האירוע

החלטתם לעשות אירוע גדול, ולהזמין את כל המשפחה והחברים לטקס ברית המילה של בנכם. בין אם בחרתם לקיים אירוע בבית ובין אם בחרתם באולם, כדי שהאירוע יהיה באמת שמח – בלונים לברית יהיו פתרון להוספת צבע וריגוש. הנה כמה מהשימושים שאפשר לעשות עם בלונים באירועים:

  • בלונים צבעוניים ושמחים
  • בלונים בצורת תינוק
  • בלוני מוצץ
  • זרי פרחים
  • עמודי כניסה מעוצבים
  • קשתות עם דמויות ועוד…

ממש חגיגה לעיניים! רק צריך לבחור, ויש לכם אירוע משודרג, מפתיע ומרגש. 


"מיליון בלונים"- מעצבים לכם את האירוע!

אנו ב"מיליון בלונים" מאמינים כי כל אירוע חייב להיות מושקע ולהרשים את מוזמניו. על כן אנו מקדישים זמן למחשבה על כל פרט ופרט, וקשובים לצרכים ולבקשות שלכם – כדי לעשות לכם את סידור הבלונים המושלם עבור האירוע הפרטי שלכם, במיוחד כשמדובר בברית. הרי ידוע שילדים זה אוהבים כיף ושחרור, ומה יותר משמח מבלונים? תנו לילד בלון, והוא מאושר עד הגג, שלא לדבר על בלונים מעוצבים בצורות מיוחדות… אנו לא נתפשר על האיכות, ונשתמש בבלונים הכי עמידים שקיימים, נתאם את הצבעים והצורות, העיקר שיהיה במזל טוב.


"מיליון בלונים"- המקצוענים בסידור בלונים

אז אם גם לכם חשובים הרושם מהתפאורה והאסתטיקה באירוע, ואם אתם רוצים שהוא יהיה ברמה אחרת, סידור בלונים הומצא בשבילכם. אנו ב"מיליון בלונים" המקצוענים בבלונים, נסדר לכם את הבלונים כך שאתם והמוזמנים תישארו המומים. סידור בלונים הוא שמנו השני, ואנו משקיעים בכל סידור זמן רב ומחשבה, כדי להכניס לאירוע המון שמחה. 


סקרנים לראות אילו סידורי בלונים קיימים? רוצים לראות מה אפשר לעשות עם בלונים מעוצבים? התקשרו עכשיו ל"מיליון בלונים" ותופתעו גם אתם! 072-3340-701

    נגישות