סידור בלונים מרהיב לאירועים משמחים

סידור בלונים מרהיב לאירועים משמחים
סידור בלונים

סידור בלונים

בחירת סידור בלונים בצבעים הרצויים

בלונים הוא מסוג הדברים שתמיד משמחים כל אדם. מי שמגיע למקום מסוים ונתקל בבלונים ללא קשר לצבע ולצורה, מיד מרוח לו חיוך על שפתיו. הבלונים מלווים את כולנו מהילדות ואנו נהנים לנפח אותם ולשחק איתם, בדיוק כמו הילדים שלנו.

יש אירועים מיוחדים שבהם נדרשת הכנה והיערכות מיוחדת כמו לדוגמה הצעת נישואין. לצורך כך החתן מתכנן את ההצעה לפרטי פרטים. כל חתן משתדל להיות מקורי וליצור את ההפתעה המושלמת ברגע שבת הזוג לא חושבת ולא מדמיינת שההצעה המיוחלת תקרה ביום זה. אחת האופציות המוצלחות ביותר היא הגעה למתחם צימרים בחד-נס אשר קיימים בו חדרים מפנקים במיוחד, כדי שבכניסה לחדר, באחת הארוחות או כשבני הזוג ברוגע ובשלווה, הגבר יציע נישואין לאשתו לעתיד.

אין חגיגה בלי סידור בלונים מושקע

לקראת האירוע המרגש, מזמין הגבר סידור בלונים יפהפה בגוונים האהובים על הכלה המיועדת כמו לדוגמה אדום ולבן.

מבחר האפשרויות הוא גדול מאד, קשת עדינה של בלונים בכניסה, המון בלונים בתוך החדר בשלל צבעים שנבחרו מראש, חלקם על הרצפה, מקצתם צמודים לתקרה וכמה בלונים בצורת לבבות המפוזרים ברחבי החדר. אחת האופציות היפהפיות היא עיצובי בלונים של אותיות, בדרך זו מבקש הגבר מהחברה שאחראית על סידור בלונים, לתלות שלט מבלונים ובו כתוב – marry me  או לחלופין bride to be .

אין לתאר את ההתרגשות הרבה של הכלה לעתיד, כשהיא נכנסת לחדר שחשבה שהוא חדר נורמטיבי כמו בכל מתחם צימרים, אך להפתעתה היא נתקלת בכמויות של בלונים בכל פינה, כתובות מדליקות והמון בלונים מעוצבים.

הצעת נישואין מפתיעה ביותר

הסיבה שהחתן בחר בצימרים בחד נס היא בגלל המיקום המיוחד שלהם, הנוף השמיימי של הגולן שממגנט את כל מי שיושב במרפסת. אפשר להימצא שעות במהלך סוף השבוע הרומנטי וליהנות מהמראות הקסומים. כך יושבים עם יין משובח ונהנים מרגעי שלווה ורוגע. מדי פעם אחד הבלונים מצליח לברוח החוצה כשהדלת נפתחת או כשבני הזוג מחליטים לשחרר את הבלונים לשמיים, זו חגיגה של ממש, בה השמיים מתמלאים פתאום בכמות עצומה של בלונים בשלל צבעים.

כל מי שנמצא בסביבה מביט כלפי מעלה ונהנה מהמראה המרהיב שנותן ביטוי לאהבתם הגדולה של בני הזוג שבחרו להמשיך את הזוגיות שלהם ולהתחיל לתכנן את החתונה הייחודית שלהם. לאור הניסיון המוצלח עם סידור בלונים, קיימת סבירות גבוהה שגם בכניסה לחתונה הם יזמינו בלונים עם שמותיהם, תאריך החתונה, מילים חשובות כמו אהבה והמון לבבות אדומים להשלמת האווירה הקסומה.

אין ספק שהבילוי המיוחד בסוף השבוע, הצליח להפתיע את בת הזוג ובגדול. הימים המאושרים הללו ייזכרו תמיד ויהיה מה לספר בעתיד לילדים, איך אבא הציע נישואין לאמא באחד המקומות היפים ביותר בישראל.

    נגישות