שלושה טיפים לכתיבת ברכה ליום הולדת

בטוח שלא סתם נכנסתם לאתר "מיליון בלונים".

אולי אתם עומדים בפני מחווה רומנטית משמעותית (שיהיה בהצלחה!), או אולי אתם מתכננים אירוע עסקי עם בלונים ממותגים. אולי אתם מתכננים "שער" מבלונים, או אולי אתם בכלל מתעניינים בסידור בלונים באולם לאירוע מסוים…

ואולי יש סיכוי שאתם מתכוננים ליום הולדת חשוב ומתכננים להפתיע אותו בענק לרגל היום המיוחד שלו בשנה? רעיון מצוין, קודם כל – ואם באמת קלענו ואתם בדרך ליום הולדת, מלבד הבלונים שאין ספק שיעשו את העבודה, כדאי לצרף ברכה לכבוד האירוע.

אז איך כותבים ברכה ליום הולדת – מוצלחת, מקורית ואישית? כדאי שתמשיכו לקרוא. יש לנו כמה טיפים במיוחד בשבילכם.

 

איך בכלל מתחילים לכתוב ברכה?

לכתוב ברכה ליום הולדת זו בכלל לא משימה פשוטה אם מתייחסים אליה ברצינות, ולא מסתפקים באיחול הבנאלי מכולם: "מזל טוב".

אנחנו גם יודעים שייסורי הכתיבה האמיתיים נמצאים בתחילת הברכה כשמנסים למצוא את הפתיחה המבדרת ואת השורות הראשונות שיזרמו טוב.

מה אפשר לעשות? תתחילו לחטט קצת ברשת… הרשת מלאה במגוון עצום של ברכות ליום הולדת מכל הסוגים – קצרות, ארוכות, רציניות, קלילות… האתר שמופיע בקישור למעלה הוא רק אחד מבין אתרים רבים שבהם כמות ענקית של ברכות ליום הולדת. אתם מוזמנים לחפש כאוות נפשכם.

 

קחו את זה הכי אישי שיש

ברכה טובה ליום הולדת היא ברכה שאם תעתיקו אותה למישהו אחר, היא בכלל לא תתאים בשבילו. ולמה זה? כיוון שהברכה שאתם כותבים ליום ההולדת צריכה להיות מותאמת אישית לאדם לו אתם כותבים.

ומה זו ברכה שמותאמת אישית?

זו ברכה שרק מישהו אחד יוכל להבין אותה לחלוטין (חוץ מכם) – זה שכתבתם לו.

את הברכה תוכלו להפוך לברכה אישית על ידי איזכור של אירועים מהעבר. אפשר גם להזכיר פאדיחות נשכחות, אבל במידה כדי לא להעליב ("זוכר איך נרדמת באמצע הטראק בברזיל?", "אל תשכחי את הישיבה עם הבוס שצחקת לו מול הפנים").

עוד דרך להפוך ברכה לאישית היא על ידי הוספת בדיחות פרטיות משלכם או כינויים שרק אתם מכירים.

 

אל תרדימו עם האיחולים שלכם

בואו נעשה ניסוי קטן ונחפש איך נראית קבוצה המונית בווטסאפ או איך נראה פרופיל בפייסבוק למישהו שהיום יש לו יום הולדת?

"מזל טוב, אחי!", "שיהיה יום הולדת שמח", "בריאות ואושר"… עוד לא נרדמתם?

בעולם שבו כולם מאחלים בדיוק את אותו הדבר, הברכה שלכם יכולה לעשות קצת שמח לחתן או כלת יום ההולדת אם תחליטו להיות מקוריים.

אז מה באמת מאחלים ביום הולדת? איחולים קטנים ומשעשעים. אל תדאגו. מי שכתבתם לו יודע שאתם מאחלים לו את כל הטוב שבעולם ואת כל האיחולים ה"גדולים", אז תדאגו להצחיק אותו עם איחולים מקוריים שבטוח אף אחד לא רשם אותם לפניכם.

למשל, אנחנו מאמינים שהאיחול "שלעולם לא תדרוך יחף על חלקים מלגו" או האיחול "שלא ייגמרו לך המים החמים במקלחת" יעלו חיוך רחב יותר על הפנים מאשר עוד "מזל טוב" לאוסף, ואם הצלחתם לגרום לחתן או לכלת יום ההולדת לחייך בגלל הברכה שכתבתם, מגיע לכם "כל הכבוד" – עשיתם בדיוק את מה שברכה ליום הולדת צריכה לעשות!

    נגישות