סטנד בלונים

מחפשים תפאורה ייחודית ומרגשת באירוע? סטנד בלונים, איכותיים ומרשימים מזמינים רק במיליון בלונים! התקשרו עכשיו 072-3340-701, רק תבחרו!

במהלך החיים ישנם סוגים רבים של אירועים, ואנו משתדלים לגרום לכל אירוע לבלוט ולנצוץ בצורה שונה מכל השאר. אמנם מדובר במשימה לא פשוטה, בגלל שאירועים הם בדרך כלל מושקעים ומהודרים למדי, אך עדיין זוהי משימה אפשרית לחלוטין. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות בלונים  –המלווים כמעט כל אירוע אפשרי. הבלונים לא רק מבליטים ומעצימים את האירוע, הם גם יכולים לעשות את כל ההבדל. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לגרום לבלונים להפוך אירועים למלהיבים היא באמצעות סטנד בלונים גדול ומרהיב. ולמי שעדיין לא יודע במה מדבור: סטנד בלונים הוא למעשה מעין פסל או דוכן ענק, שמורכב כולו מבלונים –והוא יכול ליצור צורה, דמות מוכרת או כל יצירה אמנותית אחרת. היתרון הגדול של הסטנדים הללו הוא במגוון האפשרויות שהם יוצרים עבור בעל השמחה, כך שלמעשה הם יכולים להתאים לכל אירוע.


סטנד בלונים במיליון בלונים

גם אם דרושים לאירוע פחות ממיליון בלונים – עדיין מומלץ לעצב סטנד בלונים במיליון בלונים. אנו מתמחים בכל סוגי הבלונים, ובכל סוגי העיצובים. מעבר לעובדה שמדובר בעבודה מקצועית ואיכותית, המבחר העצום של הבלונים הוא שעושה את ההבדל. במיליון בלונים תמצאו סטנד בלונים, זר בלונים, משלוח ובלונים מעובים, עבור כל סוגי האירועים:

  • יום הולדת
  • חתונה
  • בר ובת מצווה
  • כנסי עבודה
  • חגים
  • אירועים זוגיים חגיגיים

כמובן שקיימות עוד אופציות רבות נוספות, ותוכלו להיות בטוחים שבמיליון בלונים ישנם בדיוק את מה מתאים לכם.


מה הופך סטנד בלונים למיוחד?

לסטנד בלונים ישנם יתרונות רבים, כאשר בראש ובראשונה ניתן למנות את הנוכחות שלו. הסיבה לכך היא שמדובר במשהו שלא ניתן להתעלם ממנו, וקשה שלא להתפעל מיופיו. זאת בדיוק הסיבה לכך שצריך לוודא שעושים אותו כמו שצריך, כיוון שלא ניתן להכין אותו סתם כך בבית. לשם כך דרושים אנשים שמכירים היטב את עולם הבלונים: את השילובים, העיצובים וסוגי הדמויות שניתן להכין. ואכן, כשעושים זאת עם האנשים הנכונים, מקבלים חוויה מהסרטים! אחרי הכל, בלונים הם קונצנזוס חוצה גילאים: החל מילדים, דרך אנשים בוגרים וכלה במבוגרים שבחבורה – מי לא אוהב בלונים באירועים?…


כשאתם מתכננים את האירוע הבא שלכם, התקשרו ל"מיליון בלונים" והזמינו סטנד בלונים ייחודי. התקשרו עוד היום לקבלת פרטים נוספים:072-3340-701
 .

    נגישות